ola! (: - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Maria Beudeker - WaarBenJij.nu ola! (: - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Maria Beudeker - WaarBenJij.nu

ola! (:

Blijf op de hoogte en volg Maria

02 Augustus 2012 | Nederland, Baarn

Heee!

hm.. ik dacht dat ik al een blog had gemaakt, maar blijkbaar is die foetsie. of iig, ik kan'm niet vinden.
Dus dan nu maar weer een x opnieuw!
Eerst zal ik nog ff kort uitleggen wat ik nou eigenlijk precies ga doen enzo. Half september vlieg ik naar Amerika om daar een discipelship training school (DTS) te volgen. Dit gaat uit van de organisatie 'Youth with a Mission', in Nederland beter bekend als 'Jeugd met een Opdracht'.
Een DTS houdt in dat ik eerst drie maanden bijbelschool krijg. Dit zal plaatsvinden in Madison (hoofdstad van de staat Wisconsin) in Amerika. Daarna wordt ik uitgezonden naar een land, (nog niet bekend welke) en daar zal ik vrijwilligerswerk gaan doen en gaan evangeliseren.
Verder is de DTS die ik ga volgen een speciale DTS gericht op kinderen. Dit houdt in dat ik tijdens mijn drie maanden in Amerika ook les krijg over het helpen van kinderen in nood. Denk hierbij aan straatkinderen, kindsoldaten, kindprostitutie enzovoort. En ook als ik daarna drie maanden vrijwilligerswerk ga doen zal dit voornamelijk gericht zijn op kinderen. Als je er meer over wilt weten, vraag het gerust!

Ff een update over hoe het er nu voorstaat.
Mn visa is binnen, m'n tickets heen en terug naar Amerika zijn geboekt en ik heb de drie maanden bijbelschool ookal betaald!
Ook is mijn kamer al onderverhuurd en ben ik dus officieel dakloos. Maar dat is gelukkig geen probleem want de komende weken ben ik nog aan het werk op campings dus heb ik ook geen huis nodig.
Waar ik nu nog vooral mee bezig ben is werken om geld bij elkaar te sparen, en zodra ik mijn paklijst gekregen heb ga ik alle spullen bij elkaar zoeken die ik nodig heb. Dan plaats ik ook wel weer een nieuwe blog met dingen die ik nog zoek, wie weet heeft iemand toevallig iets voor me liggen!
qua geld ben ik al aardig hard opweg. De drie maanden vrijwilligerswerk gaan ongeveer tussen de 2000 en 3000 euro kosten, het hangt ervan af waar ik heen ga. Om het zekere voor het onzekere te nemen ga ik er dus voor zorgen dat ik in ieder geval 3000 euro op mn rekening heb staan voordat ik naar Amerika vlieg. Momenteel zit op bijna 2000 euro, maar daar moet ik ook nog benodigheden voor mn reis van kopen. Ik Mocht je het nou leuk vinden om mij te sponseren, dat is natuurlijk alleen maar welkom! Giften zijn te storen op 8976127 tnv F.W.M. Beudeker.

Dit was het wel weer even voor nu denk ik,
Ik zal jullie via dit blog op de hoogte houden van mijn vordering
&zodra ik in Amerika zit natuurlijk ook van al mijn belevingen daaro!

baaiibaaii for now!

  • 02 Augustus 2012 - 16:24

    Talitha:

    Leuk om weer eens wat van je te horen ;p
    Wanneer kom je thuis 'wonen'?
    Kus Taal

  • 02 Augustus 2012 - 17:34

    Marjon:

    Ha Dakloze.... gaat al aardig dichtbij komen nu. Ben ontzettend benieuwd wat je allemaal gaat mee maken.
    kzie je nog wel misschien voor je weg gaat in de kerk, of bij je thuis. Of kom je niet meer deze kanten op door je drukke baan op de camping?

    groet marjon

  • 06 Augustus 2012 - 17:22

    Licia:

    Ha Maria,

    Wat ben je goed bezig!
    Klinkt of je de voorbereidingen goed onder control hebt.
    Mail gerust als je nog iets voor je uitrusting nodig hebt, we kunnen altijd meedenken. Een zolder vol spulletjes....

  • 02 September 2012 - 20:46

    Rieneke:

    Klinkt leuk, kan ik ook nog mee?! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarn

Discipelship Training School

http://www.ywammadison.org/dts/kids-at-risk/

Recente Reisverslagen:

08 April 2013

Suprise!

28 Maart 2013

Terug!

01 Maart 2013

Stateside

24 Februari 2013

De laatste loodjes

14 Februari 2013

Fiesta!
Maria

jeeej, welkom op mijn blog! (: Hier kun je precies bijhouden hoe het gaat met mijn 'Children at Risk' DTS.

Actief sinds 14 April 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 12351

Voorgaande reizen:

14 September 2012 - 16 Maart 2013

Discipelship Training School

Landen bezocht: