almost! - Reisverslag uit Baarland, Nederland van Maria Beudeker - WaarBenJij.nu almost! - Reisverslag uit Baarland, Nederland van Maria Beudeker - WaarBenJij.nu

almost!

Blijf op de hoogte en volg Maria

13 September 2012 | Nederland, Baarland

hoppa! mn koffer zit dicht en is niet te zwaar!
tijd voor mijn laatste blogje uit nederland.
Zonet ben ik nog even met mn mama de stad in geweest om de laatste spulletjes te kopen, nog even mn haar goed kort te laten knippen en ff een afscheidstaartje te eten.

Mn koffers zijn gepakt, verzekeringen zijn geregeld, tickets geprint en belangrijkst van alles: ik heb genoeg geld binnen!
Dankzij een hele hoop mensen die me gesponsord hebben zit ik nu op de ruim 3500 euro! Iedereen heel erg bedankt!

Morgen vlieg ik om kwart over 7 weg uit Nederland naar Madrid. Daar overnacht ik en de volgende ochtend rond 12 uur vlieg ik naar Chicago en daar stap ik over op het vliegtuig naar Madison. Naar Chicago is het meer dan 9 uur vliegen maar door het tijdsverschil van 7 uur kom ik daar om kwart over 2 aan terwijl ik om 12 uur vertrek, best een raar idee.

Wat praktische info, mocht je het leuk vinden om een kaartje o.i.d. te sturen, mijn postadres in amerika is:
YWAM Training Center
N1707 County Trunk N
Columbus, WI 53925

Oja, mocht je een automatische een mailtje willen krijgen wanneer ik weer een blog heb geplaats, dan kun je aan de linker kant onder 'blijf of de hoogte' je emailadres aan de mailinglist toevoegen. Mocht het niet lukken, laat mij het dan even weten, dan doe ik het zelf even.

Dat was het voor deze keer, de volgende keer blog ik vanuit Amerika!

• 13 September 2012 - 20:57

Greetje Vos:

Hallo Maria.wij wensen jou een hele goede reis toe en Gods zegen voor wat je gaat doen in Amerika!!we zullen je volgen.hoor!!Hartelijke groeten van Kees en Greetje Vos